BFC Group

הלוואה מיידית עד 70,000 ש”ח

BFC הינה אחת החברות המובילות בתחומה והיא גאה להציג בפני לקוחותיה את מיטב אנשי במקצוע. החברה שלנו מציעה מגוון שירותים שונים הניתנים תחת קורת גג אחת, הלקוחות יקבלו ייעוץ והכוונה מקצועיים מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

בדיקת זכאות ללא התחייבות עם אישור מיידי

*אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

ייעוץ עסקי – מאפיינים עיקריים

ברוב המקרים, כפי שנרמז מעלה, כשמדברים על ייעוץ עסקי, מתכוונים למעשה לשירות של ייעוץ כלכלי לעסקים. ואכן, חברה לייעוץ עסקי תתמקד בסוגיות בעלות משמעות פיננסית עבור העסק, ובכלל זה גיוס אשראי או משקיעים, מיקסום רווח, ייעול ההתנהלות הכלכלית, חלוקת משאבים וכיוצא בזה.

פעולות אלה יכולות לשפר בצורה משמעותית את המאזן הכללי של העסק, ולכן להצעיד אותו קדימה ביותר ממובן אחד.

חלק מהותי אחר בפעילותן של חברות המעניקות ייעוץ כלכלי לעסקים נוגע להתנהלות אל מול גורמים או רשויות שונים. זה מתחיל מהבנקים, שבכוחם להעניק אשראי לעסק, עובר דרך משקיעים פוטנציאליים ומסתיים ברשויות המס הפועלות בישראל.

חברה לייעוץ עסקי, או יועץ פרטי?

כיום, ניתן לבחור בין מספר גורמים המעניקים את הייעוץ העסקי החיוני הזה. האבחנה העיקרית היא בין חברה לייעוץ עסקי, המאגדת בתוכה מספר בעלי מקצוע, לבין יועץ עיסקי פרטי. לכל אחת מהבחירות האלה יתרונות וחסרונות: יועץ עיסקי הפועל באופן עצמאי מעניק לרוב יחס אישי במיוחד, ומקטין את הסיכויים שדבר מה כלכלי ייפול אל בין הכיסאות או בין האנשים השונים החולשים על המלאכה. מנגד, החברות הגדולות נוטות להציע שירותים רחבים יותר, אשר יועץ, מוכשר ככל שיהיה, לא יכול להעניק בכוחות עצמו.על כל פנים, בדרך לבחירה המושכלת רצוי להיפגש עם אותו גורם, לראות את התפיסה האסטרטגית שלו ועקב כך גם את מידת ההתאמה שלו לעסק נתון מבחינת גודל העסק, תחום הפעילות או אפילו הקשיים הספציפיים עימם הוא מתמודד.

כתבות אחרונות במגזין

הבנת ריבית הפריים בישראל

ריבית הפריים היא נושא חשוב לכל מי שמתעניין בהלוואות, משכנתאות וחסכונות בישראל. הבנה נכונה של ריבית הפריים, כיצד היא נקבעת והשפעתה על השוק הפיננסי יכולה

דילוג לתוכן