BFC Group

הלוואה מיידית עד 70,000 ש”ח

BFC הינה אחת החברות המובילות בתחומה והיא גאה להציג בפני לקוחותיה את מיטב אנשי במקצוע. החברה שלנו מציעה מגוון שירותים שונים הניתנים תחת קורת גג אחת, הלקוחות יקבלו ייעוץ והכוונה מקצועיים מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

בדיקת זכאות ללא התחייבות עם אישור מיידי

*אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואות מקרנות מדינה

קבוצת BFC מעניקה לקהל לקוחותיה קשת רחבה של שירותים בכל הנוגע לעסקים קטנים ובינוניים. החברה מעסיקה אנשי מקצוע עתירי ניסיון מתחומים שונים, כל אלה פועלים תוך כדי שיתוף פעולה מלא.

בין השירותים אותם מציעה החברה ניתן להזכיר שירותי מתן אשראי, מתן הלוואות מקרנות מדינה או מהבנקים, הלוואה בנקאית מיידית, הלוואות לעסקים קטנים, הלוואות לסגירת חובות.

מהן הלוואת מדינה?

הלוואות מקרנות מדינה כל ייעודן הוא לעודד עסקים קטנים ובינוניים, להעניק להם אשראי ותנאי מימון נוחים. מדובר על הלוואות הניתנות על ידי קרנות או עמותות להן אין כל מטרת רווח. הלוואות מקרנות מדינה הינן הלוואות נוחות, תנאי ההחזר הם כאלה שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יוכלו לעמוד בהם.

הלוואות מקרנות מדינה הינן הלוואות ללא ריבית, לפחות בחלק מהמקרים, והיה ותילקח ריבית, היא תהיה נמוכה, כך שבהחלט מדובר על עסקה משתלמת שתזרים הרבה חמצן לעסק. ישנו עוד סוג של הלוואה המאפשרת לא להחזיר תשלומים במשך כמה חודשים, או עד העסק יעמוד על רגליו.

הלוואות חוץ בנקאיות

לרוב כאשר אנו רוצים ליטול הלוואה אנו פונים אוטומטית לבנק, אולם, לא תמיד הבנקים ששים לתת הלוואות, הלוואה חוץ בנקאית מיידית היא הלוואה שלא נלקחת מהבנק, כמו הלוואות בערבות מדינה, הלוואות ממשקיעים חיצוניים, הלוואות מחברות אשראי, הלוואות על חשבון הפנסיה ועוד.

כאשר מדובר על הלוואות לעסקים קטנים, בהחלט מומלץ וכדאי ליטול הלוואות הניתנות על ידי המדינה ובתנאים נוחים. בקבוצת BFC אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ מלא באשר לסוגי ההלוואות השונים תוך כדי התייחסות פרטנית לצרכיו של בעל העסק. כמו כן יינתן ייעוץ באשר להלוואה אחרת – הלוואות לסגירת חובות.

על אילו שאלות עליכם לענות?

כאשר מתכננים ליטול הלוואת מדינה יש לשאול כמה שאלות: האם בעל העסק יוכל לעמוד בהלוואה? הרי אין לשכוח, הלוואות יש להחזיר.

האם ההלוואה הכרחית לעסק או שמא ניתן להסתדר גם בלעדיה? האם זוהי הלוואה למימון הון חוזר? מהי התוכנית העסקית של העסק? האם לבעל העסק יש בטחונות?

כל אלה הן שאלות רלוונטיות שאמורות להישאל ואנו בקבוצת BFC נענה על כל השאלות הללו ונעניק שירות מקצועי בכל הקשור לנטילת הלוואות בין אם אלה הן הלוואות מדינה או בין אם מדובר על הלוואות מגורמים אחרים.

כתבות אחרונות במגזין

הבנת ריבית הפריים בישראל

ריבית הפריים היא נושא חשוב לכל מי שמתעניין בהלוואות, משכנתאות וחסכונות בישראל. הבנה נכונה של ריבית הפריים, כיצד היא נקבעת והשפעתה על השוק הפיננסי יכולה

דילוג לתוכן