BFC Group

הלוואה מיידית עד 70,000 ש”ח

BFC הינה אחת החברות המובילות בתחומה והיא גאה להציג בפני לקוחותיה את מיטב אנשי במקצוע. החברה שלנו מציעה מגוון שירותים שונים הניתנים תחת קורת גג אחת, הלקוחות יקבלו ייעוץ והכוונה מקצועיים מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

בדיקת זכאות ללא התחייבות עם אישור מיידי

*אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואות בריבית נמוכה

באינספור מקרים, אנשים או עסקים יודעים כי עליהם לקבל סיוע של ממש על מנת להמשיך להתנהל בצורה ראויה מבחינה כלכלית. הסיוע המהותי ביותר הוא הלוואות, הניתנות על ידי גופים מגוונים. אלא שכל הלוואה עלולה להיות בבחינת אליה וקוץ בה כאשר הריבית גבוהה, ומייקרת את העסקה הכוללת בעשרות מונים. אז איך ניתן למצוא הלוואות בריבית נמוכה ומשתלמת? ומיהם הגורמים שמעניקים אותן?

האפשרויות המרכזיות לקבלת הלוואות בריבית נמוכה
החדשות הטובות הן שבעת הנוכחית, ישנן מספר דרכים למצוא הלוואות בריבית נמוכה באמת. בחלק מהמקרים, ההלוואות ניתנות כאשר האדם או הגוף המבקש עומד במספר תנאים מהותיים. תרחיש מרכזי הוא הלוואה לעסק חדש, במסגרתו ניתן לקבל את ההלוואה מגופים פיננסיים, אך גם דרך קרנות המדינה השונות או עמותות הפועלות ללא מטרות רווח. הלוואות לעסקים מתחילים יכולות להעניק להם את מרווח הנשימה הכלכלי הראשוני, בחודשים הראשונים בהם התפעול הוא הכל חוץ מפשוט.

בחלק מהמקרים, הלוואה לעסק חדש תינתן על פי האזור בו הוא ממוקם (לרוב, המדובר הוא על אזורי עדיפות לאומית), או לחילופין בהתאם לתחום העיסוק הספציפי שלו. הגובה של הלוואות לעסקים מתחילים משתנה, כמובן, בין הגופים המעניקים אותה, כשברוב המקרים יש כאן היבט מסוים של גמישות: כל אדם יוכל למצוא את ההלוואה האטרקטיבית ביותר, המתאימה לצרכים שלו כמו כפפה ליד.

חברת הלוואות, או בנקים?

בלי קשר למטרת ההלוואה שלוקחים, ושמוציאים מהתמונה את הסיוע הניתן על ידי המדינה, נשארים עם שתי אפשרויות עיקריות לקבלת הלוואות בריבית נמוכה, פחות או יותר. האפשרות הראשונה היא לעשות זאת דרך הבנקים, המעניקים מספר מסלולי הלוואות. אופציה אחרת היא להשתמש בשירותיה של חברת הלוואות, המציעה שירות חיוני זה כמו גם שירותים פיננסיים אחרים. אין תשובה חד משמעית לגבי היתרונות של כל אחד מהגורמים, כך שמומלץ מאד לסקור את כלל האפשרויות טרם קבלת ההחלטה.

כתבות אחרונות במגזין

הבנת ריבית הפריים בישראל

ריבית הפריים היא נושא חשוב לכל מי שמתעניין בהלוואות, משכנתאות וחסכונות בישראל. הבנה נכונה של ריבית הפריים, כיצד היא נקבעת והשפעתה על השוק הפיננסי יכולה

דילוג לתוכן