BFC Group

הלוואה מיידית עד 70,000 ש”ח

BFC הינה אחת החברות המובילות בתחומה והיא גאה להציג בפני לקוחותיה את מיטב אנשי במקצוע. החברה שלנו מציעה מגוון שירותים שונים הניתנים תחת קורת גג אחת, הלקוחות יקבלו ייעוץ והכוונה מקצועיים מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

בדיקת זכאות ללא התחייבות עם אישור מיידי

*אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואה לפתיחת עסק

פתיחת עסק חדש היא רגע מרגש באופן מיוחד. דבר זה נכון במיוחד ליזמים חדשים אבל הוא נכון גם כאשר מדובר על אנשי עסקים וותיקים שעושים שינוי כיוון או מחליטים להתרחב.

בין אם מדובר על יזם מתחיל ובין אם מדובר על איש עסקים משופשף, הדרך לעסק חדש מתחילה כמעט תמיד באמצעות הזרמת הון משמעותית. דרך מרכזית להשיג את ההון הדרוש לכך היא לגייס הלוואה לפתיחת עסק. בשורות הבאות נספר על מגוון אפשרויות המימון לעסקים מתחילים ולעסקים בהתרחבות.

פתרונות אשראי לכולם

בעבר, פתרונות מימון עסקיים ניתנו על ידי הבנקים בלבד, ללקוחות מוכרים בלבד. מצב זה הקשה מאוד על הקמה של עסקים חדשים, במיוחד קטנים ובינוניים. כיום, הלוואה לפתיחת עסק אמנם איננה מימון שניתן לכולם אבל זהו פתרון שמתאים גם לעסקים קטנים ובינוניים וליזמים מתחילים.

בין יתר הגורמים, גם התחרות הרבה והיכולת לקבל הלוואות ללקוחות כל הבנקים, מאפשרים את הקמתם של יותר עסקים, בכל הענפים, לרבות בתחומי הטכנולוגיה והמידע. את ההשלכות קל לראות במוספי הכלכלה, במהדורות החדשות ובכלל – בזמינות של העסקים הקטנים.

מימון בלי בטחונות

הלוואה לפתיחת עסק מחייבת לכאורה העמדת בטחונות לבנק. השגת ערבים, העמדת ערבות אישית או העמדת כל סוג של בטוחה אחרת מקשה על יזמים רבים לפתח עסק חדש או רעיון מקורי. בדיוק מסיבה זו החליטה המדינה להקים קרנות מיוחדות.

הקרנות שאנו מדברים עליהן אמנם אינן מספקות אשראי חופשי לכל דורש אבל הן בהחלט מסייעות ליזמים להצליח. למעשה, מדובר על הלוואה בערבות מדינה שניתנת על ידי בנקים שהוסמכו לכך, בתנאים שקבעה המדינה שמספקת ערבות למרבית סכום ההלוואה.

כאשר מגייסים מימון לעסק, אם כן, הלוואה לפתיחת עסק היא כלי מרכזי. ההיצע של הלוואות חוץ בנקאיות לצד פתרונות המימון הרגילים מאפשרים ליותר יזמים לממש את חזונם העסקי.

כתבות אחרונות במגזין

הבנת ריבית הפריים בישראל

ריבית הפריים היא נושא חשוב לכל מי שמתעניין בהלוואות, משכנתאות וחסכונות בישראל. הבנה נכונה של ריבית הפריים, כיצד היא נקבעת והשפעתה על השוק הפיננסי יכולה

דילוג לתוכן